diyorum ki kendime az yazıyorsun ilker
niye?
bilemicüm bebişim diorum benliğime
ya aslında madem konum yazı yazmak
illa gerekli midir beklemek?
yani illa başına kötü bir olay mı gelsin be adam yazı yazmak için?
e o zaman ne anlamı kalır yazdıkların ağlıyorsa
hep mi aşk meşk bunalım ölüm dehşet
hiç mi yok bu şehirde sinema
hiç mi yok küçük kardeşini elinden tutmuş parka götüren abla
hiç mi yok seni mutlu eden ucuz wodka
yok mu o güzelim rüya
yok mu yatan birşeyler kafana
hep mi düşünmeli aksi
hep mi aramalı üzülecek birşey
hep mi bulmalı derdi kederi
vicdanen rahatsızlık hep mi burda
yoksa sen mi çağırıyorsun arada
yok onlar yazdırıyorsa sadece sana
git çek acını yakınma
milletinde canını sıkma
ulan bak işte kafana göre yaşamaya
yazdıklarını birileri için değil
kendin için sakla
yazmaktan bıkma
bazen hayattan bıktığın kadar...
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

1 yorum:
ben seviyorum ya, yaz işte, topal olursun belki .)
Yorum Gönder