20 Şubat 2010 Cumartesi

neyse


o kadar çok sevdim ki çok sevdim.çok sevdiğim için de ayrıca sevdim.sonra ayrıcalıklı olanı sevdim.sonra bunu sevmeyi öğrenip yine sevdim.sonra bu kadar çok sevebilmek hoşuma gitti bunu da sevdim.sonra bakış açım genişlemiş sevdim.sigaram alkolum azaldı bunu sevdim.bakarken içim kıpırdadı çok sevdim.yanında uçurumlardan düştüm çok sevdim.hissetmeyi sevdim.gerçek olmayı sevdim.dürüst olmayı sevdim.uzanmayı sevdim.telefonu sevdim.günleri sevdim.haftasonlarını sevdim bir başka sevdim.sesi sevdim.sessizliği sevdim.nefesi sevdim.ruhu sevdim.tanrıyı sevdim.görmeyi sevdim.duymayı sevedim.çok düşünmeyi sevdim.düşünmemeyi sevdim.aylarca sadece bir bardak bira içmeyi sevdim.umursamayı sevdim.umursamamayı sevdim.kafamı sevdim.ellerimi sevdim.vücudumu sevdim.dudakları sevdim.saçları sevdim.kokuyu sevdim.endişeyi sevdim.bağcıklanmayı sevdim.hastalığı sevdim.mutluluğu sevdim.üzüntüyü sevdim.yürümeyi sevdim.sarılmayı sevdim.tutunmayı sevdim.dokunmayı sevdim.tv yi sevdim.müziği sevdim.şimdi her şey hatırlatıyor.hepsinden vazgeçilmiyor.ee kolay değil.bir kere değil.tek tek vazgeçmek gerekiyor.

Hiç yorum yok: