20 Şubat 2010 Cumartesi

bunlara noolmuş

bakıorm da şimdilerde sokakta gezenlere
gülmemek içten bile deil bazen tiplerine
ne kadar saçma durmuş o üstünde
sen çıplakken daha güzelsin
çıplak derken hani bağlamayın bedene
benim düşüncem onların oluşamamış fikirlerinde
zaten oluşmamışlıktan doğan bakışlar oluşmuş gözlerinde
buradan gitmeye ne dersin
çok saçma sapan geldi yine takıldığım konu
çıkarıyorum neyle ilgilensem bokunu
bırak sıkıldım kanım yawaş ol kötüdür sonu
terkedip kendini gitmeyi istemez misin

Hiç yorum yok: